Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/printstand/public_html/plugins/content/joomlapage/joomlapage.php on line 65
قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و استندهای تبلیغاتی
چاپ این صفحه

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و استندهای تبلیغاتی

 | پاپ آپ نمایشگاهی  | استند پاپ آپ |

 

یکی از ابزارهای مناسب و جذاب برای تبلیغات در نمایشگاه ها استندهای تبلیغاتی می باشد. این محصولات دارای کاربردی بسیار گسترده می باشند. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی متناسب با سایز و شرایط کیفیتی آن تعیین می شود. پاپ آپ نمایشگاهی از جمله استندهای پر کاربرد تبلیغاتی در نمایشگاه ها می باشد. امکان خرید اینترنتی قیمت پاپ آپ نمایشگاهی را کاهش می دهد. استفاده از ایده های خلاقانه به جذابیت هر چه بیشتر تبلیغات کمک می کند. در این مقاله در مورد قیمت پاپ آپ نمایشگاهی صحبت می‌کنیم.

 

 

  • لیست قیمت پاپ آپ نمایشگاهی به همراه چاپ پاپ آپ

نوع پاپ آپ
قیمت

پاپ آپ 3*3 نوع A به همراه چاپ و کیف حمل

950000

پاپ آپ 3*3 نوع A به همراه چاپ و کیف حمل و هالوژن

1020000

پاپ آپ 4*3 نوع A به همراه چاپ و کیف حمل

1200000

پاپ آپ 4*3 نوع A به همراه چاپ و کیف حمل و هالوژن

1280000

پاپ آپ 3*3 نوع B به همراه چاپ

850000

پاپ آپ 4*3 نوع B به همراه چاپ

970000

  • به دلیل نوسان زیاد در قیمت مواد اولیه در قیمت استند در جدول فوق به روز نیست. برای اطلاع از قیمت روز و محاسبه انلاین قیمت استند به سایت فوری چاپ مراجعه بفرمائید

  • بدنه‌ی تمام پاپ آپ‌ ها از جنس آلومینیوم بوده و تا سه ماه ضمانت تعویض در صورت نقص فنی دارند.
  • قیمت‌ها به تومان بوده و قیمت سفارشات تیراژ بالا توافقی است
  • چاپ پاپ آپ به‌صورت کتد و لمینیت و با لمینیت مات یا براق انجام می‌شود.
  • در صورت نیاز امکان تولید پاپ‌آپ نمایشگاهی با اندازه‌های بزرگ‌تر هم وجود دارد.
  • تفاوت پاپ اپ نوع A و نوع B در کیفیت جنس سازه است.  

.برای دیدن الگوی اندازه و طراحی پاپ آپ در سایزهای مختلف اینجا را کلیک کنید

*********************

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و دکوراسیون نمایشگاهی

 

یکی از مواردی که در هنگام غرفه زدن در نمایشگاه باید توجه ویژه ای به آن کرد، نحوه ایجاد محیطی مناسب برای تبلیغات و بازاریابی می باشد. طراحی دکور غرفه و استفاده بهینه از فضا از جمله نکات مهم در زمینه تبلیغات می باشد. طراحی دکوراسیون باید طوری باشد تا برای بازدید کنندگان جذاب باشد. انتخاب وسایل متناسب با فضا مهمترین قسمت طراحی دکوراسیون غرفه است. در واقع یکی از اصلی ترین ابزار برای دکوراسیون غرفه های نمایشگاهی استند های تبلیغاتی می باشد. ارائه دکور های مناسب و مدرن با توجه به شرایط جامعه باعث جلب توجه بسیاری از بازدیدکنندگان می‌شود. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی نسبت به سایر تجهیزات ورد استفاده به صرفه تر می باشد. شما با استفاده از تجهیزات مختلف و ایجاد رنگ بندی و نورپردازی مختلف محیط غرفه را جذاب می‌کنید.

قیمت پاپ آپ و پاپ آپ نمایشگاهی

 

 

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و نقش رسانه

رسانه یکی از بهترین ابزار برای شناسایی برند و محصول مورد نظر می باشد. شما می توانید با استفاده از این ابزار فرهنگ سازی های مناسبی را در جهت فروش کالای خود انجام دهید. این رسانه ها شامل رادیو و تلویزیون به عنوان رسانه های تاثیر گذار، تابلو ها و بنر های تبلیغاتی یکی از مهترین محل ها برای قرار دادن تبلیغات می باشند. تبلیغات در رسانه های تصویری با توجه به قیمت بالای آن به صرفه نمی باشد. استفاده از بنر ها و تابلوهای تبلیغاتی بهترین حالت برای بازاریابی می باشد. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی متناسب با رسانه مورد استفاده بسیار مناسب می باشد. یکی دیگر از روش های بازاریابی تبلیغات در مجله ها و روزنامه های معتبر است. انتخاب رسانه و نحوه تبلیغ باید متناسب با هزینه و کسب درآمد باشد.

 

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و معرفی آن

همانطور که گفته شد استندهای تبلیغاتی یکی از بهترین ابزار برای بازاریابی و معرفی محصولات می باشد. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی متناسب با وسعت و جنس آن می تواند متفاوت باشد. این تجهیزات از یک یا چند پایه فلزی و یک پوستر یا پارچه تشکیل شده اند که بر روی آن خصوصیات محصولات و توضیحاتی راجع به برند درج شده است. پاپ آپ نمایشگاهی نیاز به فضای بزرگی ندارد و با توجه به راحتی در جمع کردن آن شما می توانید این تجهیز در هر قسمت از غرفه خود قرار دهید. استند های نمایشگاهی را می توانید به راحتی حمل کنید و در نقاط مختلف جاسازی کنید. در طراحی پوستر این تبلیغات دقت کنید زیرا تمام محتوا و توجه مشتری به طراحی و جملات به کار رفته در پوستر شما می باشد. استفاده از روش های به روز برای ارائه پوستر های مناسب به جذابیت استند تبلیغاتی نمایشگاهی کمک زیادی می کند. از جمله ویژگی های این ابزار استفاده آن ها در محیط های مختلف و با ابعاد گوناگون می باشد.

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و چاپ پاپ آپ

 

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و انواع استند تبلیغاتی

استندهای نمایشگاهی دارای تنوع زیادی می باشد. انواع استند های نمایشگاهی عبارتند از استند پارچه ای، استند پاپ آپ، استند رول آپ، استند پوستر، استند کانتر، استند پرچمی، استند لایت باکس، استند ستون نمایشگاهی و استند متحرک نمایشگاهی می باشند. هر کدام از این مدل ها متناسب با نیاز مشتری طرای و تولید می شود. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی نسبت به سایر مدل ها مناسب تر می باشد. در واقع سبک های استندهای نمایشگاهی مواردی عمومی هستند که با توجه به سلیقه شما در جزییات تغییرات ایجاد می شود. شما با توجه به انتخاب سبک مورد نظر باید اولویت های طراحیتان را مشخص کنید. اولویت های هر فرد متناسب با سلیقه او می تواند راحتی، ظرافت، زیبایی یا نظم باشد. در موارد اشاره شده در واقع شرایط چاپ پوستر و شکل فیزیکی استند متفاوت می باشد.

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و چاپ پاپ آپ

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و چاپ پاپ آپ

از جمله نکات مهم دیگر و موثر در قیمت پاپ آپ نمایشگاهی، کیفیت و نحوه چاپ آن می باشد. بیشتر پوستر های مورد نظر برای این تبلیغات از نوع لمینت و پلات می باشند. دستگاه های چاپ این محصولات امکان بولد کردن کلمات خاص و همچنین ارائه لوگو شرکت را برای شما فراهم می کنند. برخی از این پوستر ها کوچک بوده و در فضایی کم جای می گیرند و برخی دیگر بسیار بزرگ می باشند. چاپ آگهی می تواند بر روی پلاستیک یا پارچه های مناسب انجام بگیرد. استفاده از رنگ های جذاب و طرح های با کیفیت به جذب مخاطب کمک زیادی می کند.

 

استند تبلیغاتی نمایشگاهی به صورت رول آپ

یکی از مدل های پر کاربرد دیگر در استند های تبلیغاتی، مدل رول آپ می باشد. این مدل در کنار مدل پاپ آپ از جمله مدل های پر فروش و رایج در نمایشگاه ها می باشند. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی نسبت به رول آپ کمی بیشتر می باشد. شما می توانید برای آگاهی از آخرین قیمت پاپ آپ نمایشگاهی به سایت های فروش محصولات مراجعه کنید.

 

همانطور که گفته شد استند های تبلیغاتی نوع رول آپ در فضایی محدود و کوچک قرار می‌گیرند و نیاز به تجهیزات خاصی برای برپایی نمی باشند. از جمله موارد مهم در طراحی استند های رول آپ راحتی در حمل و نقل و باز و بسته کردن آن ها می باشد. شما می تواند در چند دقیقه این استند ها را برپا کرده و سپس به راحتی جمع کنید. سازه این استند ها میله های فلزی کوچکی می باشند که به راحتی قابل حمل می باشند. استد های رول آپ نیز دارای مدل های مختلفی می باشد که با توجه به فضا متغیر می باشد.

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و چاپ پاپ آپ

 

 

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و مزایای استفاده از آن

کاربرد های استند های تبلیغاتی امروز بسیار زیاد می باشد. ارائه توضیحاتی کامل و قرار گرفتن در فضایی کوچک از جمله بهترین خصوصیات این محصولات می باشد. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی مناسب و به صرفه نسبت به سایر ابزار تبلیغاتی از جمله دیگر مزایای این وسایل می باشند.

از دیگر مزایای اصلی قیمت پاپ آپ نمایشگاهی می توان به قابلیت استفاده از هر دو طرف آن ها، تنوع در طراحی، تغییرات گاهی می تواند فقط در طراحی گرافیکی صورت پذیرد، قابلیت استفاده در محیط های داخلی و خارجی، محدودیتی در قالب طراحی و ایجاد چارچوب برای طراحی وجود ندارد، تنوع در سایز و قیمت پایین آن با توجه به روش های مختلف تبلیغات و قابلیت حمل آسان و جابه جایی راحت اشاره کرد. 

قیمت پاپ اپ نمایشگاهی و چاپ پاپ آپ

 

 قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و استفاده از خلاقیت

خلاقیت و نوآوری یکی از ابزار اساسی و مهم در عرصه تبلیغات و بازاریابی می باشد. این موضوع به خصوص در نمایشگاه ها و یا برگزاری جشن های خاص اهمیتی دو چندان پیدا می کند. توجه کنید قیمت پاپ آپ نمایشگاهی در ایام خاص مانند عید ها ممکن است افزایش یابد. اولین مورد برای ایجاد تبلیغاتی خلاق و مناسب باید طرح آن را بر روی کاغذ ترسیم کنید. شما برای ابتدای کار نیاز به طراحی اشکال مختلف دارید. از بین چندین چند طراحی شما به تعداد محدودی از اشکال می‌رسید که به نظرتان مناسب است. سعی کنید با آرامش طراح‌ها را بکشید از قدرت رویا پردازی خود استفاده کنید. مقایسه طرح ها و انتخاب بهترین مورد جزو آخرین مراحل طراحی می‌باشد.

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و چگونگی استفاده از آن

 

استفاده از پاپ آپ ها بسیار ساده می‌باشد. شما کافی‌ست میله هایی که برای نصب در اختیار شما قرار می گیرد را متناسب با شرایط استند در کنار هم قرار دهید. این لوله ها بسیار سبک بوده و شما می توانید به راحتی از پس آن ها بر بیایید. پس از تکمیل سازه شما با توجه به شرایط، پوستر را بر روی ان نصب می کنید. پاپ آپ نمایشگاهی سازه‌ای است که شیکی و زیبایی آن به هر غرفه‌ای در نمایشگاه‌ها جلوه‌ی خاصی می بخشد که باعث جذب مخاطب می‌شود. از جمله انواع پاپ آپ های نمایشگاهی می توان به دو مدل منحنی شکل و صاف اشاره کرد که هر یک خصوصیات خاص خود را دارد. شما می توانید این ابزار تبلیغاتی را در ابعاد مختلف و با طراحی های مختلف سفارش دهید. این استند های تبلیغاتی نیاز به استفاده از نورپردازی مناسب دارند. مدل های ارائه شده در مرکز تولیدی مهرگان رسانه دارای تجهیزاتی کاربردی برای دیده شدن استند می باشند. نصب این محصولات با استفاده از آهنربا و میله های فلزی انجام می گیرد. چاپ این محصولات نیز بر روی لمینت و مدل های مختلف پوستر صورت می گیرد. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی نیز متناسب با سایز آن متغیر می باشد.

لیست قیمت پاپ آپ نمایشگاهی

 

همانطور که گفته شد از عوامل اصلی تعیین قیمت پاپ آپ نمایشگاهی سایز این محصولات می باشد. محصولات بزرگ دارای قیمت هایی به مراتب بیشتر می باشند. همچنین ارائه تجهیزات دیگری مانند کیف حمل و نصب آن هزینه ها را افزایش می دهد. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی از 70 هزار تومان به بالا می باشد. البته این میزان هزینه ممکن است در طی زمان تغییر کند. مراجعه به سایت های فروش اطلاعات کاملی را به شما می دهد.

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و موارد استفاده از آن

 

همانطور که می دانید علاوه بر استفاده های نمایشگاهی از استند های تبلیغاتی، شما می توانید این استند ها را در فروشگاه ها و سالن های برگزاری جشن مشاهده کنید. این استند ها برای ارائه اطلاعات به مشتریان و کاربران می باشد. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی برای برگزاری مراسمات و جشن ها نیز متغیر است. این محصولات با توجه به قرار گیری در محیط های کوچک می تواند گزینه مناسبی برای ارائه اطلاعات به بازدید کنندگان باشد.

 

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و غرفه سازی با استفاده از پاپ آپ

شما می توانید با استفاده از استند های تبلیغاتی نسبت به دکوراسیون غرفه خود اقدام کنید. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی در صورت سفارش بالا بسیار پایین می آید. شما می توانید انواع رول آپ، پاپ آپ های تبلیغاتی مورد نظر خود را در اطراف غرفه نمایشگاهی خود قرار دهید.  استند های تبلیغاتی علاوه بر نمایشگاه ها در فروشگاه ها، اماکن اداری، رستوران ها و فست فود ها و سایر اماکن تجاری قابل استفاده می باشند.

 خرید پاپ آپ های تبلیغاتی و توجه به قیمت پاپ آپ نمایشگاهی

امکان خرید پاپ آپ نمایشگاهی به دو صورت مهیا می باشد. شما می توانید این محصول را در فروشگاه های مرتبط در سطح شهر خریداری کنید. علاوه بر فروشگاه های سطح شهر امکان خرید غیر حضوری و اینترنتی نیز فراهم می باشد. در خرید اینترنتی دقت کنید کیفیت و سایز مورد نظر خود را در قسمت توضیحات ذکر کنید. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی با دریافت آدرس مشتری محصول را با استفاده از پست ارسال می کنند. برخی از این سایت ها دارای درگاه های پرداخت اینترنتی و برخی به صورت حضوری و درب منزل هزینه را دریافت می‌کنند.

قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و نکات مهم در استفاده از آن ها

 

انتخاب یک طراحی مناسب برای قیمت پاپ آپ نمایشگاهی و تناسب آن با برند اهمیت ویژه ای دارد. جلب توجه و ایجاد جاذبه برای بازدید کنندگان نمایشگاه بیش از هر موضوعی در پاپ آپ نمایشگاهی اهمیت دارد. غرفه ها باید متناسب با شرایط برند و شرکت مورد نظر طراحی شوند. همواره در انتخاب جایگاه و جملات مناسب در تبلیغات دقت کنید. در برخی موارد استفاده بیش از حد از برخی کلمات ممکن است مخاطب را آزار دهد. راه های ارتباطی با شرکت و نحوه ثبت سفارش را حتما در استند های نمایشگاهی قید کنید. قیمت پاپ آپ نمایشگاهی ممکن است در هنگام برگزاری نمایشگاه افزایش پیدا کند. سعی کنید کمی زودتر نسبت به ارائه سفارش خود اقدام کنید.