Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/printstand/public_html/plugins/content/joomlapage/joomlapage.php on line 65
بهترین مکان برای تبلیغ کسب و کارتان را پیدا کنید

تماس با ما : 77687217-77680421-77687216 

بهترین مکان برای تبلیغ کسب و کارتان را پیدا کنید

این روزها گزینه‌های رسانه ایی بسیاری برای تبلیغات وجود دارند، از اینترنت تا تبلیغات در فضای باز و یا محصولات چاپی از مد افتاده، ممکن است بخواهید بهترین پلت فرم برای تبلیغات خود را بیابید. اینکه کدام گزینه با هزینه موثرتری تبلیغ شما را ارائه می‌دهد یا در چه رسانه ایی بیشتر دیده شوید.

گذشته از انجام تحقیقات بازار پر هزینه و یا استخدام یک آژانس تبلیغاتی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی، چند راه ساده به شکل این را برای خودتان وجود دارد؛

هنگامی‌که می‌خواهید یک رسانه را برای تبلیغات خودتان انتخاب کنید، مهم‌ترین عامل برای انتخاب این است؛ چه کسی تبلیغ شما را می‌بیند یا می‌شنود؟ اگر شما هم تبلیغ‌دهنده و هم مصرف‌کننده موضوع تبلیغ باشید بهترین راه، آزمودن به وسیله خودتان، همکاران‌تان و اعضای خانواده است. برای یک دقیقه فکر کنید که رسانه مورد علاقه خودتان چیست؟ بررسی کنید که خودتان بیشترین زمان را در چه رسانه ایی صرف می کنید؟ وب سایت ها؟ روزنامه ها، رادیو، تلویزیون یا بیلبورد؟ 

قدم بعدی این است که در مورد رسانه‌ایی که مورد علاقه‌تان است اطلاعات را بطور مستیقم جمع آوری کنید. اگر یک شبکه تلویزیونی است با مدیر فروش شبکه تلویزیونی تماس بگیرید. در مورد نرخ‌های تبلیغات و هزینه های ساخت تبلیغات اطلاعاتی کسب کنید. اگر روزنامه مورد علاقه تان است به بررسی وب سایت روزنامه بپردازید و با شازمان آگهی های روزنامه تماس بگیرید و اطلاعاتی در مورد بازه پخش زورنامه یا نشریه، تیراژ آن و هزینه ها و دستورالعمل های آگهی پیدا کنید.

هر وب سایت به طور طبیعی بخشی به منظور ارائه اطلاعات عمومی در مورد تبلیغات و هزینه ها دارد، با یک بررسی سریع پاسخ های اساسی در مورد میزان هزینه و اثربخشی آن کسب می کنید. در مورد وب سایت های این امکان وجود دارد تا از میزان دقیق بازدید کننده ها و رنک سایت اطلاعاتی از سایت های ارائه دهنده این اطلاعات کسب کنید. سایتی مثل www.alexa.com جایی است که با اطمینان کامل می توانید اطلاعت مربوط به رنک و میزان بازدید کننده و در نهایت ارزش هر سایت را کسب کنید.

برای تحقیقات عمیق‌تر می توانید به مراجعی که سایت ها و نشریات را رتبه بندی و ارزش گذاری می کنند مراجع کنید به این وسیله می توانید موثر ترین رسانه و موثرترین مکان را برای تبلیغ خود پیدا کنید. 

نکته مهم این است که سایت یا روزنامه و یا هر رسانه دیگر چقدر مورد توجه مخاطب تبلیغ شما است. به طور مثال اگر محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید مربوط به قشر خاصی است به دنبال رسانه ها و مکان هایی باشید که آن قشر خاص آن را پیگیری می کنند.

یک راه آسان‌تر نگاه کردن به تبلیغات مشابه تبلیغ خودتان است‌. بینید که آنها از چه رسانه هایی برای تبلیغ استفاده می کنند تا در کنار آنها حضور داشته باشید و در رقابت با رقبایتان بمانید. برای مثال اگر شما یک خرده فروش کالا هستید ببینید آیا رقبایتان از روزنامه برای معرفی مخصولاتشان استفاده می کنند؟ در واقع بسته به کسب و کارتان و رقبایی که هر روز با آنها در کسب و کارتان رقابت می کنید ممکن است یه مکان وجود داشته باشد که ناچار باشید فقط در آنجا تبلیغ کنید. مثلا اگرچه امروزه تعداد زیادی از مخاطبین برای دستیابی به اخبار و اطلاعات به جای روزنامه ها به سایتهای خبری سر می زنند اما می بینیم که هنوز در روزنامه ها صفخات زیادی برای تبلیغ وجود دارند و تبلیغات‌دهنده ها هنوز به روزنامه اعتقاد دارند. در اینجا باید با دقت توجه کنید که آیا میزان تاثیر پذیری در روزنامه ها و نسریات به مانند قبل است. 

این نکته کلیدی است که تبلیغات شرکت ها و برندهای بزرگ و شناخته شده با تبلیغ کسب و کارهای کوچک متفاوت است و اگرچه برندهای شناخته شده هنوز از همه رسانه ها برای تبلیغ استفاده می کنند اما تبلیغ آنها در هر رسانه ایی متفاوت است. یک برند بزرگ که در کسب و کار شما فعالیت می کند از یک رسانه برای معرفی و اعلام حضور در بازار استفاده می کند و در یک رسانه دیگر برای خورده فروشی محصول. این شما هستید که باید استراتژی خودتان را تعیین کرده و طبق آن حرکت کنید.

بعد از انتخاب رسانه مورد نظرتان برای تبلیغ، مهم است که محتوای تبلیغ و مکان تبلیغ هماهنگ باشند. مثلا اگر محتوای تبلغ شما مواد غذایی است طیفی از نشریات، سایت ها، رسانه ها و مکان ها وجود دارند که درباره تبلیغ شما هستند و مخاطب شما هر روز به آنجا سر می زند یا از آنجا عبور می کند یا آن را پیگیری می کند.

 

ارسال نظر